Zajímá vás, jaká komunikace na studenty v průběhu kontraktu chodí?
Nový student (nebo student na začátku nového kontraktu)
Studentovi, který obdržel pozvánku do Seduo.cz, ale zatím se nepřihlásil, posíláme po dobu čtyř týdnů jednou týdně e-mail s tipy na zajímavé videokurzy a další výukové formáty, které by ho mohly ke studiu přilákat. Jakmile se do studia pustí, e-maily mu chodit přestanou.
Pokud však se studiem nezačne ani po 70 dnech, pošleme mu poslední výzvu. Jestli nezabere ani ta, doporučujeme studentovi odebrat licenci a přiřadit ji někomu jinému.
Pokud se jedná o studenta, který v minulém kontraktu už studoval, ale v tom současném zatím nezačal, jde na něj obdobná série, jen zaměřená na pokračování ve studiu. Pokud začne studovat, další e-maily z této série už nechodí.
Seznamujeme studenta se Seduo
Po prokliknutí pozvánky začíná pro studenta měsíční období "onboardingu", kdy jej postupně seznamujeme s platformou Seduo a vším, co nabízí, pomocí produktových bannerů i e-mailů, které chodí maximálně jednou týdně a jejich počet se odvíjí od aktivity studenta a míry využívání možností Seduo.
Pravidelná komunikace na studenty, kteří Seduo využívají
Studenti, kteří byli v posledním půl roce na Seduo aktivní, dostávají e-mailem jednou za dva měsíce odkaz na článek se Seduo #novinkami. Formou vyskakovacího banneru dostávají také pozvánky na webináře #naživo, které jsou na témata zajímavá i pro studenty, nejen pro HR. Webináře #naživo se konají obvykle jednou za měsíc, pro studenty bývá každý druhý.
Komunikace dle aktivity studenta
Pokud má student nějaký přiřazený videokurz s termínem dokončení, tak mu chodí upomínky na tento videokurz jednou za 14 dní, dokud jej nevystuduje
Pokud má vyplněné oblíbené lektory nebo kategorie, tak pokud je přidán nový videokurz či podcast, přijde mu e-mailem upozornění.
V případě dokončení videokurzu mu do e-mailu přijde certifikát.
Po dokončení videokurzu mu také v případě neaktivity přijde doporučení vhodných dalších videokurzů 7 a 21 dní po dokončení.
Komunikace pro aktivaci studentů, kteří nestudují
Neustále hledáme cesty, jak ke studiu nalákat i ty ze studentů, kteří svou licenci aktivně nevyužívají. Na takové studenty může maximálně jednou měsíčně přijít e-mail, který jim ukazuje zajímavé videokurzy, dává tipy ke studiu a jinak se je snaží do studia vtáhnout.