Kdykoliv jste přihlášeni ve svém studijním profilu na stránce Seduo.cz, máte na dosah ruky živý chat, nápovědu i novinky.
Po přihlášení do svého studijního profilu naleznete vpravo dole ikonu, po jejímž rozkliknutí můžete volit mezi následujícími možnostmi:
Domov,
Zprávy,
Nápověda,
Novinky.
Pojďme se na jednotlivé možnosti podívat blíže.
Domov
Na hlavní stránce Domov naleznete rychlý přehled – poslední komunikace s námi, možnost poslat zprávu, přístup do nápovědy, poslední novinky.
Zprávy
Pod záložkou Zprávy můžete komunikovat přímo s naší zákaznickou podporou, která je vám k dispozici každý pracovní den od 8:30 do 16:00 hodin. Ozveme se co nejdříve to bude možné, v závislosti na náročnosti dotazu. Nemusíte tak odkládat žádný dotaz na později nebo složitě přecházet do e-mailu. Stačí kliknout na „Pošlete nám zprávu“ a specifikovat svůj dotaz. Je možné také přidávat gify, emotikony či soubory, například snímek obrazovky (print screen), což může být užitečné při popisu problému. Velkou výhodou je, že se veškerá konverzace ukládá do historie. Díky tomu se můžete kdykoliv podívat na své odpovědi po kliknutí na danou konverzaci.
Nápověda
Pod záložkou Nápověda můžete využít vyhledávací okno nebo se podívat na konkrétní sepsané články nápovědy. Pro práci se Seduo.cz je určena sekce Úvod do Seduo.cz. Výhodou je, že se vám článek otevře přímo v okně a tak nemusíte stránku Seduo.cz opouštět.
Novinky
Poslední záložkou je sekce Novinky, kde najdete informace o nových kurzech, chystaných webinářích a další důležité informace ohledně Sedua. Pokud je v sekci novinka, kterou jste ještě neviděli, je to indikováno červeným puntíkem. Novinky se vám opět otevřou přímo v okně a nemusíte tak stránku opouštět.
Využívejte výhod, které vám komunikace přímo na stránce Seduo.cz nabízí. Řešte své dotazy rychle a pravidelně navštěvujte sekci Novinky, protože pro vás máme každý týden něco zajímavého.